Nisaipeek Öncelikle hayırlı olsun ben de 1 haftalık anneyim ☺️☺️
Hareketsizlikten kaçının ama kendinizi de çok yormayın vücudunuzun dinlenmeye de ihtiyacı var mümkün olduğunca yardımsız kalkmaya çalışın ilk günler zor oluyo ama ayağa kalkınca alışıyosunuz. Süt içinde Su geçirmez bant yapıştırdıysalar duş alın, günlük en az 4-5lt su, şekersiz komposto, kuru dut, hurma, gazınızı çıkardıysanız yemeğinizi normal yiyebilirsiniz ama mutlaka çok sıvı tüketin ki kabız olmayasınız. Bi arkadaşımız bol bol sağın demiş ama hayır çok sağmayın göğüs uçlarınız yara olur sadece uyarın be bebeğiniz emsin göğsünüzü. Ben yanımdakileri dinledim sütüm gelmedi ilk başta mama verdirmediler şu an hafif bi sarılığımız var sütüm geliyor en geç 1.5 saat de bir emziriyorum. Stres yapmayın bi kaç güne dolu dolu gelir inşallah diyetisyenimin de verdiği bi tarif var onu da paylaşayım ben faydasını gördüm isterseniz siz de yapın. Doktorum da bestlak damla verdi süt arttırıcı faydasını gördüm👍
SÜT ARTTIRICI İÇECEK
3 adet hurma
4 adet kurukayısı
1 yemek kaşığı kuru dut
1 tatlı kaşığı rezene
1 tatlı kaşığı tane kimyon
1 yemek kaşığı kuru üzüm
1.5 litre su
Tüm malzemeleri kaynan 1 gün dolapta beklen. Her gün 1 bardak tüketebiliriz.
SÜT ARTTIRAN BESİNLER
• SU (İlk 40 gün 4-5 litre, daha sonra en az 3 litre)
• DEREOTU
• KURUÜZÜM (1 yemek kaşığı)
• KURUİNCİR (2 adet)
• İNCİR (2-3 adet)
• KARADUT (1 yemek kaşığı)
• PEKMEZLER (1 yemek kaşığı)
• YUMURTA
• SÜT-KEFİR-AYRAN
• TAHİN (haada 3 kere 1 tatlı kaşığı)
• FISTIK EZMESİ (doğal-1 tatlı kaşığı)
• KİMYON
• TANE KİMYON
• REZENE
• TURUNÇGİLLER (balkabağı-havuç-portakal-mandalina…)
• STİLL TEA HUMANA
• FİTOMİLK
• THERALİNE SÜT ÇAYI