linosunannesi kizlar zaman gecmio 35+5 olduk ikinci gebeligim zaman gecmiyo. baskim cok. vajinam da baski agri. bazen dogurcak gbi hissediyorum agirliktan. erkek bebekler daha agr oluyoms szde durumlar nasl
Esmaemir17 linosunannesi Günaydın canım aynı bende senin gibiyim aşırı ağırlarım oluyor keşke biran önce doğsa diyorum ilk gebeliğim hiç böyle değildi çok güzel geçmişti ama bu beni resmen öldürüyor 🙁gece uykusunu resmen unuttum geceleri hiç uyutmuyor hareket ediyor artık sığmıyor galiba🙁Rabbim senin de yardımcın olsun hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah