Sibelcan1665 merhaba, geçtiğimiz gün doktor kontrolünde doktorun söylediğini aktarayım. Bebek aşağıya iniyor kanala girmeye çalışıyor ya da giriyor buda bağırsaklara baskı yapıyor. Çok sık tuvalette de çıkabilirsin ya varmış hissiyatına kapılabilirsin demişti. 😊
Sanıyorum ki çook normal sizin de bu haftalarda. 💛
Siz ve tüm anne adayları sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 😍