Evet kızlar dün kontrole diye doktora gittim ve 1 saat sonra oğlum doğdu😍😍 Amniyo sıvımız bitmişti ve doktorumuz acil doğuma aldı🙈 37+2 günlük 2.900 kg 49 cm dogdu oğluşum geçen hafta kontrole gittiğimde 36+1 di ve 2.500 kgdı 1 haftada cok iyi toparlanmış😍Bu benim 2.gebeliğimdi ve ilkinde de suyum bitmişti😂😂 Çok şükür evladım sağlıklı ve yanımda Rabbim herkesin evladını bağışlasın doğum yapacak olan annelerimizi bir avaZda kurtarsın sağlıkla gelsin minnaklar🤲🏻 Bebek haberi bekleyen anne adaylarımızada Rabbim en kısa zamanda hayırlı haber almalarını nasip etsin🤲🏻❤️❤️❤️❤️