Mucizesinibekleyen Damlaayz04 😃 bazen mecbur kalıyorsun benim ayaklarım çok şişti bunla birlikte ayağımda kaşıntı başladı. Ayak numaran 2 numara otomatik büyüyor 🙈
Damlaayz04 Mucizesinibekleyen ayak numaramda değişiklik olmadı şükür😂 belkide o anki bı şişlik benimki bilmiyorumki
il-cn 23.hafta ödem için daha çok erken bacım. Son aylarda baş edilemez bir hal alabilir biran önce önlemini al bence.
Damlaayz04 il-cn dimi bencede ama dediğim gibi sabah kalkınca olduğu için çok şükür o kadar problem olmuyor
Urbegokhan Damlaayz04 bende 31. Hafta dayım ve inanılmaz bi ödem şişlik vardı doktorum sıcaktan dedi fazla ayakta kalmamamı önerdi ve evde iken sürekli yüksekte ayaklarım şişliğe çok iyi geliyor yürürken acıyordu şimdi eski haline söndü