Dün geceden itibaren sancım vardı burdada sormuştum çok toplanıyor bebeğim diye uyanınca tekrar devam edince ve geçmeyince doktoru aradım hemen nst çektirmek için hastaneye çağırdı sancım olduğu içn merkeze çağırdı yatışı yaptı nst tekrar bağladılar ama sancımı hissediyordum doktor geldi baktı çok sık sancın var doğum başlamıs deyip hemen amaliyata aldı uyanıktım bebeği gösterdiklerinde sadece bir kere hafif ses çıkardı ağlamaya çalışır gibi amaliyata girmeden önce iki doz ciğer geliştrici vurdular ama şuan kuvezde 2.800 gram doğdu küçücük ve nefes almakda çok zorlanıyor gibi solunum cihazına bağlı şuan süt sağıcam yarın doktor 10 güne toparlar demiş birden böyle bişey 8ldu inşallah oğlum bir an önce çıkar lütfen dua edin onun için