Yusufveannesi Kızlar dün doktora gittim haftaya gel alttan muayene edecek dedi 🤭 korkuyorum 32 haftalıgım sizce korkacak bişey varmı acırmı yani
Obsesifk Yusufveannesi korkma hiç acımıyor bi kaç saniye sürüyor zaten banada ağrım olduğu için 32de yapmışlardı daha çok yapılacak normal doğum olursa strese sokma kendini
Duyguhan Yusufveannesi benimde en buyuk korkum ama korkunun ecele faydasi yok ne kadar korkarsan o kadar can yaniyormus tecrubelileroyle diyorinsallah korktugun gibi olmaz
Gulsam Zs18Almanyada yasiyorum ve hep alttan bakiyo hemde eliyle Allaha sükür bisey olmadi.korkacak bisey yok sadece tuhaf bi his😊 35 haftaligiz bu arada
Elifbektas Ben hamile kaldığından beri her gittiğimde önce alttan sonra göbekten bakıyor korkma bişey olmaz hem doktorlar bizden daha iyi biliyor