Edizinannesii Prmas61 biz oğlumuzun adını Ediz koyacaz insallah sizede fikir olsun Yusuf Ediz bence güzel oldu 😂
EceElif Edizinannesii benim büyük oğlumun adı da Ediz çok sakin ve naif bir çocuk ve çok sevgi arsızı ♥️ İnşallah sizinki de öyle olur
busetmr Yusuf Arslan bence asıl ve güzel biz oğlumuz olursa Halil Arslan düşünüyoruz Arslanla Aslanın anlamı farklı