Ysmnnnnn Spiral sezeryan oldum bugün olanlar biliyordur agrılar ne zaman geçiyor karın agrısı çok oldu bende tuvalete çıktığım halde karnımı doğrultup kalkamıyorum normal mi sizde durumlar nasıldı 😒😒😒
Deletedmom337 Ysmnnnnn hepsi normal canm ben surekli yurudum hemen ilk gunde ayaklandim yurursen iyilesirsin Rabbim anali babalı büyütsün insallah 💕
Semaatls Ysmnnnnn benim bugün 4.gunum spinal sezeryan.Ilk günkü ağrım yok ama hala oturup kalkarken canım yanıyor ve yan yatamıyorum.bir de ayaklarım hiç olmadığı kadar şişti,hamileyken bile bu kadar şişmemistim
Ysmnnnnn Deletedmom337 yattığınızda yan tarafa dönebildiniz mi peki agrılardan.. Allah razı olsun amin hepimiz🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️
Deletedmom337 Ysmnnnnn ben sadece ilj basta sola donebiliyodum canm neden bilmiyorum ama soluma rahat dondum dagima donmek agrili oluyordu hatta ben hep yan yattim cocugumj oyle emzirdim zaten yan yatmayi öneriyorlar
Semaatls Deletedmom337 vücudunuz şişti mi peki.benm bugün 4.gunum.ayaklarm ve bacaklarım kocaman oldu yaa:(((
Mervenisa Banada dua edin canlar 1 saat sonra bende girecem heyecan korku birbirine karisti spinal olacam bende😖
ikincikezanne- Semaatls Vücudun özellikle bacakların şişme sebebi serumlardan olabilir canim benimde öyle olmuştu ilk dogumda basenlerim bacaklarim şişti ama 1 hafta icinde geçmişti ondan olabilir canım..
Deletedmom337 Semaatls benim aksine sisligim indi hemen bence doktorunuzla gorusun sogum sonrasi sislik iyi degil
ikincikezanne- Semaatls Hatta idrar yaptikca ilac kokusu geliyordu ondan kaynaklı olabilir gecer zamanla