Bugün çatı muanemi oldum 2 cm açılmam var bebeğin başı aşağda ve normal doğuma müsait dedi fakat suyu az dedi salı sabahı yatışını yap suni verelim dedi salıya kadar o suyu yeterli olurmu heycandan soramadım çok az olsa hemen doğuma almazmıydı ? Salı günü 39+2 günlük olucaz inşallah 🙏