Alpannesi yaklaşık 10 gün önce doğumun oldu o hastanedee zorunlu sezeryandı 2150 ve ameliyat yapan doktor kendi doktorum değildi Kendi doktorum izne ayrılmıştı bana ameliyat yapan doktor çok iyiydi ama ismi de İbrahim çelebi ebeler de çok güzel ilgileniyor ben memnun kaldım o hastaneden