İyi geceler kızlar 38+0 hamileyim . Kasık bölgeme ve belime ara ara sancı girip cıkıyor ama ayiptir söylemesi gaz da cıkarıyorum arada acaba gaz sancisi olabilir mi bide çok kücük tuvaletime cıkıyorum . Vajinama dogru baskıda oluyor biraz ama ne nişan geldi nede suyum Anlam veremiyorum bu sanciya yardimci olurmusunuz .