Canım ben bugün bütün evi temizledim ve fıtığın agrısı bacağıma vuruyordu parmak uçlarımdan kalçama kadar sızlıyordu bacaklarım eşime dedim yürü gidelim iğne vurduralım dedim dayanılacak gibi değil çünkü.. gittik iğne yokmuş parol agrı kesici serum taktılar şurup kutusu kadar biraz rahatlattı parolun sakıncası yokmuş
önceden yağlı iğne vuruluyordum şıp diye kesiyordu ama şimdi bebişten dolayı vurunamam malum parol en iyisi benim yengem ayda 2-3 kez vurulmak zorunda kalıyordu çok şükür birşey olmadı yeğenim gayet sağlıklı eşim de öyle doktora soruyor sakıncalı mı diye sakıncalı olmasa biz niye yapalım dedi doktor da 😅 biraz panikledi ama birşey olmaz paroldan