Merhaba arkadaşlar, yardımcı olmanızı rica ederim. 1 gündür sancim var. Bu sabah doktora gittim iki kez çatı muayenesi yaptılar. 1 cm açıklık ve yumuşama varmış. Akşam sümüksü şekilde kırmızı akıntı geldi. Ve sonrasında kahverengi akıntı gelmeye başladı. Şuan tam olarak 37 haftalik gebeyim bebegimin kilosu 3 kilo 80 gram sizce doğum ne zaman gerçekleşir? Gelen akıntı nişan gelmesi mi?