Ben kistim varken hamile kaldım hatta önce bir kürtaj olmuştun ondan sonra oluştu ve 2 ay boyunca kurtulmak istedim tam küçülmüştü ki hamile olduğumu öğrendim sonrasında tekrar 5 cm oldu.
ama doktorum kistin faydalı olduğunu söyledi o olmasa düşebilir dedi o tutar dedi ve besler dedi
içini ferah tut derim zaten küçülüyor ve önemsiz ☺️