Esoo0698 Tgbugra Canım 6. 7. Haftalarda benimde çok oldu sordum normal dedi büyüdüğü için rahme yerleşiyor dedi şimdi 9+5 haftalığım azaldı ama arada bi oluyor sadece oda öyle abartılcak kadar değil ama hala mide bulantım var özellikle akşamları 🤦♀️
ipkklmn Tgbugra kuzum enfeksiyonun varsa o da etkiliyor olabilir ama rahim genişledikçe yukarı çıktıkça bıçak gibi saplanıyor o kasıklardaki ağrılar. 27+4 haftalık hamileyim hala kasık ağrısı çekiyorum ara ara.
gamzosgamzos Tgbugra bende dusuk yapicam zannediyordum birde bende enfeksyonda olurdu iste o zaman agri iki katina cikardi dokorunu bilgilendir canim
Tgbugra Nergisim09 normalde idrar yolu enfeksiyonum var ama bu kadar etkiler mi bilemedim canım 1 hafta sonra gidecem doktora ama agrılardan duramıyorum nerdeyse
Nergisim09 Tgbugra etkiliyor olabılır bol su iç sen ama agrı normal cok asırı olursa gıt bı hastaneye yınede
Merveee07 Tgbugra idrsr yolu enfeksiyonu şiddetli kaşık ağrısı yapar canım ben çok çekmiştim doktor kasık ağrısı der demez idrar tetkiki yapardı hatta antibiyotik kullanınca geçerdi agrimda
Tgbugra Esoo0698 yaa şu anda bi rahatladım resmen teşekkür ederim gidecez doktora inşallah . Bulantı bende de sabahları oluyor ama öyle çok aşırı değil
Tgbugra ipkklmn bu sefer doktora gittiğimde detaylı soracagım inşallah rabbim saflıkla kucağımıza almayı nasıp etsin agrıyı çekeriz artık napalım 🙈