Sedley DiMe benimde felaket kaşıntım oluyor sütyen takmıyorum o zaman geçiyor. Sıcaktan büyük ihtimalle
DiMe Homeless20 aynı durum bendede oluyor kuzum ben kesmeyi düşünmedim de çarşıya cıkıyorum kaşınıyor mesela diyorum işim bitince geri alırım bi köşede dursun diyorum 🤣🤣
Sedley DiMe penye incecik sütyen giymek tek bulduğum çözüm şuanlık. Normal sütyenler naylonumsu olduğu için bu sıcakta aşırı yakıyor