Kızlar canım çok sıkkın. Doktorumdan çok memnundum fakat morelim çok bozuldu yıllık izine çıkıyormuş. 38/39.haftamda izninli olacak. inşallah doğurmazsın ben yokken diyor. Kendisi çok ilgili ve normal doğum taraftarı bir doktor olduğu için gidiyordum 9 aydır. Smdi doğumumda yok 👿Kızlar 40. Haftayı bekler mi ki 🙄😟