Gamze1612 Merhaba kızlar bugün doktor kontrolüm vardı 24+3 haftalık hamileyim bütün kan testleri vs. Yapıldı doktorum plasentanın aşağıda olduğunu söyledi. İlişkiyi falan yasakladı (ki biz dikkat ediyorduk yapmıyorduk yani) zamanla yukarı çıkar dedi. Benim gibi olup düzelen var mı acaba?😞😞 internetten baktım erken doğum kanama oluyor falan demişler nedeni de bilmiyorum ki neden böyle olur
Blackkcat Gamze1612 canım banada 22.haftamda dendi ve ben dikkat etmedim hiç yatmadım benimki çıkmadı yaşadıklarımı anlattıp seni endişelendirmek istemiyorum şuan her şey senin elinde bol bol dinlenirsen yukarı çıkar Allahın izniyle🤲🏻Genelde çıkıyor merak etmeyin
EsmaaTklc Gamze1612 Benimde 18. Hafyadaydi sanırım kanamam oldu doktorum aşağıda olduğunu soyledi detaylı da da asagidaydi bu haftalarda bir çok kişinin aynı durumu yaşadığını ve zamanla yukarı çıkacağını söyledi bakalım haftaya kontrol var ne durumda
Zombicikk Gamze1612 ben 12+5 deyim gecen hafta kontrol vardı benim de aşağıdaymış. İlişkiyi yasakladı. Korkulacak bir durum değil normal zamanla düzelecek dedi. Yatma vs hiçbirşey de önermedi. İlişki dışında yasak da koymadı.
Gamze1612 hhb53 ya doktor yürü falan dedi yani anlamadım bende. Yatarken de sürekli yüz üstü yatıyorum ister istemez yatış pozisyonunu uygulayamıyorum
Gamze1612 Blackkcat peki ya ne oldu canım benim bebek sağlıklı mı doğum yaptınız mı kaç haftalıkken doğum oldu
Ilawka Tuanazra Blackkcat Deletedmom411 Hepimiz hep karsilasiyoruz😍 plasenta yazisini gorduyumuz an daliyoruz herhalde 😂
Deletedmom411 Haftala da aşağıdaydı, 24. De çıkmıştı önde ve yukarıda şuan. 28 //32. Haftaya kadar çıkabilirmiş
Gamze1612 Deletedmom411 peki ya doktorunuz yatmanız gerekiyor falan dedi ki birde neye göre neden aşada oluyor acaba ya bilginiz var mı ?
Gamze1612 EsmaaTklc ay inş canım benim ben çok tedirgin oldum perinotoji istedim direk oda sıkıntı yok zamanla çıkar dedi ama bakalım
Tuanazra Benimki çıkmadı 28 haftadayız en geç 37 ye sezeryan günü verdi doktorum. Riskleri vs bugün hep konustuk
Gamze1612 Tuanazra sağlıkla kucağına al canım birde benim merak ettiğim bir diğer konu plesanta aşağıda olursa erken doğum ve sezeryandan başka ne gibi riskleri var ki acaba
PrBera Ne yazıkki benimde aşşagıda plesenta previa şuan 35. Haftadayız ama düzelmedi ben çok uzanmadım dikkat etmedim siz dikkat edin inşallah düzelir yapım geregi yatmak bana göre degil kendimi ayakta ve mutlaka birşeyle ugraş halinde görüyorum😔
Gamze1612 PrBera sormayın tıpkı sizin gibiyim birde kız kardeşim evleniyor onun düğün hazırlıkları falan yatmam mümkün değil
Blackkcat Gamze1612 35+4oldum canım henüz doğurmafım defalarca kanama oldum ama,çok kez hastanede uzun yattım çıktım 37de planlı sezeryan olacakmışım,tabi daha öncesinde tekrar kanama olmazsam
Safie Benim de asagidaymis ya tamamen kapatmış aşağıyı çıkmazsa sezeryann dedi çok üzüldüm 1 ay sonraya riskli gebelikn randevu veda bakalm
Gamze1612 Safie ya umarım sağlıkla alırısınız kucağınıza 🤲 plesanta aşağıda olduğu için mi acil sezeryan olacak canım birde sezeryan dan başka ne gibi riskleri varmış ki
Ilawka Gamze1612 pozitif duasun. Tabi insan ilk once com kotu dusunuyo.. ama sunu bilmek gerekirki her sey Allahin elinde. Ve doktordan gidince sor kac mm arasinda var diye?en az 2 mm olmasi gerek. Bende de ilk gunden plAsenta previa ve hic yukari cikmadi. Ben his agir is yapmadim. Yata bildiyim kadar yatdim tabi.suan masAllah 33 hafdayiz. 30 haftamda gittiyimde hala kalmamisdi. Evet hem cok korkuyorum hemde her sey Allahin elinde biz ne yapsakda.insAllah her sey guzel olur hepimizi icin insAllah sag salom ameliyatdan bebeklerimizle birlikde cikariz sag salim oluruz hep buyuturuz Allah kucagimiza alib bututmemizi nasip efsin insAllah.. kotu dusue katiyyen. Agir is yapma. Progestan yazmadimi doktor?
Gamze1612 Ilawka tamam canım bir daha ki kontrolde sorarım kaç mm olduğunu hayır hiç bişey yazmadı canım ilişki yasak dedi birde yürümeye devam dedi başka birşey demedi
Deletedmom411 Gamze1612 plasentanın yerleşmesine göre, bana ilişkiyi yasaklamıştı, marjinal Di rahim ağzını tam kapatmıyordu kendim çok ayakta durmadım, ağır iş yapmadım sonra ki kontrol de çıkmıştı 😊
Ilawka Gamze1612 plAsentanin ne kadar asagida olmasi ile alakali o.marjinalmi totalmi? sen agir kaldirma insAllah ve icine ferah tut. Allah saglikla kucagina alib buyutmeni nasip etsin insAllah
Blackkcat Ilawka ah kuzum napalım tek dert bu olmuş benim😂geçen hafta perşembe yine hastanelik oldum 5gün kaldım hastanede pazartesi çıktım,korkuyla yşıyorum valla🌚
Tuanazra Ilawka inşallah sağlıkla kucağimiza alalım demek ki ne kadar kafaya takıyorsak her postta variz😁