Merhaba herkese. Cuma günü predictor early test yaptım ve çift çıktı. Zaten adet olmayalım 45 gün falan geçmişti. Hemen hamilelik uygulamaları indirdim vs. 7 haftalık hamilelik gösteriyor. Çünkü son adetimin başlangıcı 6 Haziran’dı. Bir panik olduk tabii nasıl olur diye…. Neyse, pazartesi Beta HCG testi yaptırdım 326 çıktı yani pozitif ama 12-13 günlük hamileyim. Doktora gittim ertesi gün. O da 12-13 günlük hamile olduğumu söyledi. Ultrasonda kese bile yok. Sadece rahim duvarı kalınlaşmış. O zaman nasıl 7 hafta diye hesaplanıyor? Bu hesaplama şekli sizce de saçma değil mi?