Az çok gönderilerin altına yazdığım için doğurmak istediğimi bilenler vardır. 39 haftaya geldiğimde bu hayalim gerçek oldu 🙈 25 Temmuz günü için doktorumla anlaştım ve suni sancıyla Doğum başlatmaya karar verdik. Ama hastaneye bi gittim çıkan sancı 20 oldu. Doktorum git kendi sancını bekle dedi(kadın ne dese haklı 😂) 2 nci defa çatı muanesi yaptı çünkü önceki gün 2 cm açıklık var dedi. Baktı yine açıklık aynı yolladı beni. Eve gelince sancım başladı ama artık yalancı çobana dönmekten korktum. Gerçek sancım olsa geçer diyecekler diye 😂 akşam 8 gibi nişanım geldi ve evde dans etmeye başladım. Eşimi aradım adam evde canım sıkıldı eve gelsin diye şaka yapıyorum zannetmiş (artık ne kadar umudunu kestiyse) duşa girdim ve sancım geçti. Bu defa eşim niye duşa girdin aha yine gelmiyo dedi 😂😂 sonra taa taaaa suyum geldi eşimde bayram havası bu defa. Anneme haber verdim geliyoruz diye gittik aldık ama sancım başladı hastaneye gittiğimde saat 11 di ve sancılarım yoğunlaşmaya başladı. Nst bile ağır gelmeye başladı. Ebe geldiğinde açılmam daha 3 cm yeni olmuştu. Pilates topunda zıplamaya başladıkça açılmam 4 cm oldu. Eşim kapıya çıkıp Meryem suresi okumaya başlamış. 7 nci ayete geldiğinde açılmamın 7 cm olduğunu söylemişler. Hızlı bi şekilde ebeyle beraber koridorda yürüdük ve açılmam tam olduğunda saat 2.30 du. Doktorum geldi ve 2.50 Kemal Emir kucağımdaydı. Sürekli epidural istedim sezeryan istedim ama sancı arasında dayanırım dedim öyle bir kuvvet geldi ve hiç bir şey yaptırmadan doğumumu gerçekleştirdim. 26 Temmuz’da doğacağı varmış 🙈 çok yürüdüm adaçayı içtim hurma yedim ev temizledim squat yaptım ama ne olursa olsun o gelmek istediği zamanda geldi. İnşallah herkes benim kadar hızlı sürede Doğum yapar açılması benim kadar hızlı olur. Şuan sarılık sorunu çekiyoruz. Onun içinde dualarınıza talibiz. Allah herkese çocuğunu sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🙈