Tugbabkn canım ben de aynı şeyi sorun etmiştim, herkes gülüyordu daha ne istiyorsun diye 😁 Şuan 5inci ayı bitiriyorum ve göbek aldı başını gidiyo 😍 hiç sorun etme bence senin de iç karnın geniş olduğu için biraz daha geç çıkabilir.. ama böyle olması anne açısından daha rahat oluyomuş..hiç kafana takma, büyücek hem de hiç anlamadan bi bakıcaksın top gibi çıkmış 😍