Ece9426 canım bende 3 buçuk aylık hamileyim benimde dışım çok kötü ağrıdı dayanamadım gece hastaneye mi gitmedim özel hastane devlet hastanesi derken 3 tane hastane gezdik ama hamileyim diye yapamayız birşey sadece parol kullan dediler bakmadan ama gittiğimiz hastaneden bitanesi kadın doğumdan doktorundan bir aksilik olmaz gibisinden kağıt alirsan dişine bakarlar dedi sabah gittim kağıt aldım kullanacağım ilacı yazdı kadin dogum doktoru disiye gittigimde cekeceklerdi ama apse yapmış aqument verdi 1 hafta onu kullandım ve narkozunu kendim aldım pazartsi gubu cektirdim cok sukur kurtuldum etkisi çok yok çok uyuşturmadı ama 2 tane yaptıkları halde hissettim cekimi baya