Hayirli aksamlar şeker yuklemesi yaptırdim .yuksek cikti doktor diyet verdi.iki hafta uyguladım. Duzene girmisti.ama bu hafta aclik 90 nin altinda cikiyor ama tokluk 150 oluyor genelde .cok sık acikmaya basladim bi de.bu durumda olanlar varmi acaba .neler yapıyorsunuz