Merhaba hanımlar :)
Bu uygulamayı kullandığımdan beri hep bu günü beklemiştim. Doğum hikayemi daha o gün anlatacaktım :)
Ama öyle olmadı maalesef 4.5 aylık kızım yanımda mışıl mışıl uyurken sizinle paylaşmak istedim. Uzun olabilir şimdiden özür diliyorum 🙈
Buradan okuduğum kadarıyla egzersiz, duş, hurma, meryem ana otu :) hepsini denedim öncelikle :) Ama inandığım kesin bir şey var ki bebişler karar veriyor ne zaman geleceğine :)
10 mart sabahı çatı muayenesi olmuştum. Ve doktorum kafası aşağıda fakat Bi dönüş yapması gerek kanala girmesi için ve açıklık 1 cm dedi. Bu arada 40+3üm. Eve gittim o kadar moralim bozuldu ki o lada ebelle olana bak dedim yarın arayıp doktoru söyleyeceğim sezeryan için gün versin. Annem de oturuyorum eşim ısrarla beni almata gelmek istiyor falan. Neyse bindik eve gidiyoruz ara ara belimden bir sancı vurdu. Eve gittim başladım dakika tutmaya evet sancılar 10 dakika da 8 dakika da bir hemen duşa girdim. Eğil kalk, belime su tuttum.ıktım pilates topunda yasin okudum :) ve artık gerçekten çok sık gelmeye başlamıştı. Doktorumu aradım hangi hastaneye gideceksin falan derken kendimize en yakın bursa çekirge doruk hastanesi oraya gittik gitmez olaydım ne bir hemşire var ortada bir odaya baktım ki kadın doğuruyor dedim ben doğuramam burada sonra hemşire çıktı dedi ki zaten doğramazsın yer yok 😲 ben ağlaya ağlaya çıktım oradan doğru başka hastaneye. Her şerde bir hayır var gerçekten. Giriş yaptım hemen yatağa aldılar. Doktorum dedi açıklık 2 cm olduysa epidural iste ben gelicem açılma tam olunca. Tamam dedim bir baktı ki ebe 4 cm açıklık var saat 2 bu arada. Dedim epidural istiyorum. Ama dedi kan almamız gerek ve yarım saat sonra takabiliriz tamam dedim. Yarım saat sonra geldi bir baktı ki 8 cm. Dedim yalan söylüyorsun her şey bu kadar çabuk olamaz :) neyse yalvardı takmayalım ne olur yarım saate doğurtayım seni. Aaa olur mu olmaz takın uyuşsun hissetmek istemiyorum hem dikiş mevzularını falan buradan okudum onları da hissetmem :) neyse ikna ettim taktılar benim tek tarafım uyuştu sebebini kimse çözemedi saat 4 bu arada doğumum yavaşladı epidural takınca. Neden bilmiyorum ama sürekli alın beni hadi gidelim doğurayım diyorum sürekli doktorum geldi ve işte artık başladı hep burda ıkınamayan insanları okuyup etkilendiğim için ıkınamadım sancıyı hissettim ama ne kadar ıkındığımı hissedemedim indirdiler tuvaletimi yapar gibi oturdum ta ki hemşire evet oluyor ıkınıyor hocam diyince bana Bi güç kuvvet geldi evrelerinde desteğiyle güzel kızım sıcacık teniyle kucağımda :) başladım ağlamaya dedim bitti mi bu kadar mıydı 🙄 daha sonra tam doğum anında kakasını yaptığı için midesini yıkadılar ve küveze aldılar bebeğimi tabi ben bilmiyordum. Ayakta çıktım doğum haneden :) ve doğum anım 45 dakika sürdü maalesef ve bu yüzden güxle kızım 10 gün küvezde kaldı maalesef. Öğrendiğimde çok üzüldüm. Onu gittim görmeye daha sonra 5 gün düzenli olarak gittik ama sonra corona 🤦♀️ görüş yasak 5 gün de sadece hemşireye fotoğraflarını çektirmekle yetindim 😪 bu arada 52 cm 2970 gram doğdu bebeğim :). Daha sonra çok şükür hiçbir problem olmadan aldım yavrumu. Büyük bir bebek olduğu için yani prematüre doğanlar göre emmek istemiş emzik vermişler onu öyle aranırken görmek çok zordu. Sonra tabi korona lohusa depresyonu derken geldik bu günlere :)
Diyeceğim o ki herkesin hikayesi çok başka… Ve eğer ben böyle olacağını bilseydim o kadar korkmazdım :) her şey çok hızlıydı sadece doğum anı zor geçti ama olsun o bile korktuğum yapamayacağımı düşündüğüm içindi :)
Herkese Allah hayırlı evlat yetiştirmeyi nasip etsin :)