crzydans Kızlar 28 hafta gebeyim suyum fazla biraz şeker çıktı 1 aydır şeker tüketmiyorum ama suyum fazlalarmış erken doğum olabilir dedi bazı durumlarda doktor yasayan var mı? Ne önerirsiniz
Bktbll crzydans ya canım ben 38 haftadayım benimde bir tık fazlaymış ama benim şekerim düzeldi diyet yaptım bende bu konuyu cok merak ediyorum sordum ben doktora bişey olurmu diye inşallah olmaz dedi yarın kontrolm var bakalım ne durumda
sinemkumandanveren crzydans bende suan 25 haftalığım geçen hafta gittim doktora suyumun fazla olduğunu söyledi ama daha şeker yüklemesi falan yaptırmadım şeker nasıl çıkar bilemiyorum
Sezensu crzydans Benim de 25+6 da gittiğimizde suyum fazla çıktı şeker yükleme yapıldı ama şekerim normal çıktı sadece şekeri tamamen kestik meyve dahil şekerli hiçbir şey yemiyorum patates yemiyorum 20 gün sonraya randevu verdi tekrar gideceğiz inşallah azalmıştır 🙏🏻 Baya bir stres oldum
RuzgarsMommy Canim meyve yemeyi birak Protein agirlikli beslen Karbonhidrat tuketme seker yeme Bende 32 haftada suyun fazla dedi meyve yemiyorum özellikle karpuz kiraz kestim direk
Bktbll RuzgarsMommy benimde 37 dide cıktı su fazlalıgı şimdi gene sizin fazlamıymıs suyunuz ben diyet yapıyordum tüketmediğim halde su fazla olmuş şekerim normal seyrinde ama anlamadım inşallah bişey olmaz
gamzosgamzos Benm gebelik şekerim vardı insülin+diyete ragmen doguma kadar suyum fazlaydı zamaninda doğum yaptim çok şükür Allahıma
Bktbll gamzosgamzos doğumda bir sorun oldumu acaba canım benimde bir tık fazlaymıs gecen hafta ole dedi doktor ama bende şeker düzeldi anlamdım gitti
Mersa71 gamzosgamzos bizde bugun gittik ac karnina bi elmali bisey icdik 1 saat sonra kan aldi ve kanda 160 cikdi bu aclik sekerimi oluyor dierlerini yapdirmadik endekrine yolladi bilginiz varmi
gamzosgamzos Bktbll sezaryen oldum ben canım ama bildiğim kadarıyla normal doğumdada sıkıntı olmuyormuş
RuzgarsMommy Bktbll benim sekerim cok fazla diildi yine dikkat ediyordum ama haziran da birden cok fazla karpuz kiraz yedim ondan artmış Doktora 32. Haftada gittiğimde suyun fazla dedi dikkat etmen lazım dedi ondan sonra bida yemedim yavas yavas azaldi ama su yine fazla ama cok diil 37 oldm zatsn haftaya doğumum Bide suyun fazlalığından karnın çok şişiyor geriliyorsun
Bktbll gamzosgamzos benim hem bebek başı önden gidiyor hem suyum bir tık atmış allahım inşallah bende sorun yaşamam canım kolay doğum olur sezeryan normal hiç farketmez de korku var biraz
Bktbll RuzgarsMommy bende 38 oldum oldum canım yarın kontrolm var haftaya doğumu sizmi belirlediniz nasıl oldu benimde şeker normal dendi biraz daha dikkat edelim diye hep diyet yaptım nasıl artıı anlamadım
gamzosgamzos Bktbll benim sezaryenım çok güzel geçti 2.gün desteksiz kalktım eve gelince kendim ilgilendim aşırı agrım sızım hiç olmadı Rabbim hakkında Hayırlısını nasip etsin sağsağlim kavuş yavruna inşaAllah
RuzgarsMommy Bktbll Aslinda bu haftalarda suyun azalmasi da gerekiyor ama bizde niye öyle azalmıyor anlamadim canım Benim zorunlu sezaryen di haftaya 4 agustosa karar verdik doktorumla 38+5 oluyoruz zaten.
Bktbll RuzgarsMommy anladım canım hakkında hayırlısı olsun inşallah kolay dogum yaşarsın bende anlamadım valla neden su böyle oldu bebeğim hareketleri nasıl peki benim iyi hareket ediyor
RuzgarsMommy Bktbll evet hareketleri iyi cok şükür. Senin nasıl? Karninda gerginlik var mi? Zateb su fazla olunca da cocuk daha çok hareket ediyormuş
Bktbll RuzgarsMommy benimkide iyi canım bazen kıpır kıpır karnımda toplanma oluyor bazende sert gerhin oluyor sonra yumuşuyor ama
RuzgarsMommy Bktbll evet ayni benim de öyle Su fazlaliginin erken dogum riski oluyor biraz ama senin de zaten haftan ileri korkma artik zamani bisey olmaz dikkat et yeter 💙