Epifenomen Sermec27 kız hani ağustosta oluyordun, geçmiş olsun 🙏kabızlık olabilir kuzum, ben 16 saat aç ve susuz girdim midem bağırsaklarım boştu ama gaz sancısı çektim. Bir de sanırım spinal olmuşsun o da etkiler
Sermec27 Epifenomen şimdi oldum cnm cok beklemym dedim özelde aslında kabızlık yok ama makat girişi agrıyor dünden beri cok kötüyüm inşallah bugunlerde gecer
Epifenomen Sermec27 kuzum histereskopiden sonra bazı kişilerde makat ağrısı görülebiliyor. İki günden fazla sürerse sıkıntı. Bol bol kayısı suyu veya hoşafı içmeye çalış hemen ağrısını atar
Nagihan88 Ben 2016 yilinda genel anesteziyle oldum ameliyattan çıktığımda hic agrim sizim olmadi sadece 2 ay boyunca lekelenme yasamistim
civcivimmm Sermec27 bi operasyon bişey yaptılar mı yani perde miyom gibi bişeyi aldılar mı? Bende oldum tüp bebek öncesi doktorum tutunmayı önlicek bi durum var mı diye baktı olsaydı alıcaktı düzelticekti bişey çıkmadı şükür sonrasında 2 3 gün kadar adet sancısı mı desem gaz sancısımı desem o tarz bişi oldu ama dayanılmıcak tarzda değildi
Sermec27 civcivimmm perde alındı ve vajinam genişletildi vajinam cok darmış ya yogun kanama ya da agrı yok sadece, makatta bir agrı var