Merabahalar kızlar. Bugun geçmek bilmeyen bir sağ kasık ağrım var. Sabit yatarken agrım yok ama kalktığım an tekrar başlıyor bıçak saplanıyor karnım taş kesiliyor. Bugun biraz fazla oturdum. Omu yaptı bilmiyorum. Kızımın hareketlerini iyi hissediyorum. Başına gelen varmı daha önce ne yapabilirim?