Kızlar merhaba size söyle anlatayım 6 temmuzda adet oldum ve 4 gün sürdü sonra 15 ovülasyonla yumurtlamam oldu ve diğer gün çatladı ilişkileri tamamladım benım adet duzensız ve adetıme 9 gün kala yumurtlamam oldu hatta ben hamıleyım sandım ve o günde ilişkiye gırdık ve bugün test yaptım silikleşti sızce normal mı yanı ılk yumurtladım gebelık tutmadı mı 2. Yumurtlamamda ne zaman test yapmam lazım