Merhaba kızlar 12+3 teyim ultrasona girdik bu gün bacak arasında sanki bir şey gördüm ama doktor cinsiyeti söylemedi internette erkek bebek ultrason görüntüleri ile karşılaştırınca benim gördüğe baya benziyor sizce erkek olma ihtimali var mı yoksa değişir mi ?