Canimm hayırlı olsun rabbim herkese hayırlı evlatlar nasip etsin ins bende 37 haftmdayim ara ara kasilmlarim sancılarım oluyor normal yalancı sancilar sanırım🤦 normal doğum olucak benimde bendede korku oluşmaya başladı şuana kadar hiçbir doğum.hikayesi ve doğum.videosu izlememiştim şansa seninkini okuyayım dedim am nasıl iyi geldi anlatamam korku heyecan falan kalmadı umarım benim doğumumda seninki gibi geçer rabbim herjese kolay doğumlar nasip etsin ins hakkımızda hayielisi olsun adınıza çok sevindim bizim yerimizede bebisinizi bol.bol sevin öpün koklayın🥰🥰🥰