Kiwi12 Merhaba bayanlar bu konuda yardımcı olursanız sevinirim, hurma yemeye ne zaman baslamaliyim 32+3hafta hamileyim
Mucizesinibekleyen Kiwi12 36 dan sonra 3 tane tüketmeye başladım arada 5 yiyebilirsem. Çok tatlı yenmiyor
peri_ma8 Bebislerimiz canim ilk zamanlar cok yenilmesi tavsiye edilmiyor. Son aylarda yerseniz daha iyi diye biliyrm. Acilmayi sagliyor heleki birde dusuk riski varsa kararnda yiyiniz.
Alpannesi Kiwi12 sanmıyorum en fazla açılman olur bayramda doğurmak istersen ye 😂 ama tabii sağlığını ne kadar etkiler bilemem
Mucizesinibekleyen Kiwi12 hurma yeyince psikolojik mi bilmiyorum yediğim günler hafif adet sancısı oluyor