Bugün ilk muayene için gittim daha önce kaybım olduğu için doktor bu proluton iğne verdi haftada bir ilkini bugün vurdurdum saatler sonra etkisi başladı ateşim yükseldi önceki hamileliğimde de progestan iğne ateş yapmıştı herkeste yapıyor mu acaba bana mi ağır geldi? Bir de ateşimi nasıl düşürebilirim😕