67380ipek Merhaba 25 haftalık oldum ama bebeği geceleri hiç hissetmyrm anca bişey yiyip sırt üstü uzanınca bir kaç Kez hissediyorum benim gibi olan varmıydı ultrason da falan doktor herşey normal diyr ama içime sinmiyor🙄
Duduars 67380ipek ben 28 haftalik oldum hala cok kıpırdak bi bebek degil canım sol tarafına yat genelde o zaman hissediliyor yatarken.. doktoruma da sordugumda seninki sakin bi bebek demişti 🙂
Pandam 67380ipek canim.bende 25 haftaligim.bazen kipir kipir bazende sakin oluyo))her gun.ayni olmuyo.elinle bastir sakince gobeyinin.altina kipirdayacak muhtamelen
67380ipek Duduars sola yatıyrm hiç hissetmyrm gece zaten yok gündüz yemek yiyince sırt üstü uzanınca anca 🤨
Duduars 67380ipek belki sen uyuduktan sonra hareketleniyordur canim o da bizi uykudan uyandircak kadar sert olmaz zaten 🙂
67380ipek Pandam evet gece yatarken hiç hissetmyrm gündüz yemek yiyince uzanınca ancak canm oda bazen tek tarafta nedensr
sevval5481 67380ipek evet canım çok normal bende genelde sap tarafında tekneleri hissediyorum dışarıdan da öyle oluyor
Pandam 67380ipek aslinda benim bebek otururken tekmeliyo bazen.haraketde olurkende bazen tekmeler.bebekten bebeye deyiwiyo.bide yemeyine dikkat et.et ye proteyinli weyler ye.
Aysgldurmus Canım belirli saatleri vardır. Mesela benim ki de 25+5 oldu son bir haftadır gece saat 1 den 2 ye kadar tekmeliyor. Gün içerisinde yapıyor sende takip et saatlerini anlarsın ki muhtemelen bizim ki doğumca da o saatlerde uyanık olacak
67380ipek Aysgldurmus takip edyrm gece hiç ama hiç hissetmyrm ayakta otururken de ama uzanınca bişeyler yiyince hissedyrm sadece