gozdeturan Selam arkadaşlar 5 6 haftalık hamileyim bugün ilk defa cok az pembe sarı akintim oldu pembe cok azdı ama sizce kotu birsey olablirmi ? 😔
MyLittleHeart gozdeturan Benimde.o haftalarda olmuştu kan uyuşmazlığımz varmış iğne oldum ve düşük ilacı kullanmaya başladım
gozdeturan mlsmrtgl yarın kesin gidicem bakiyim belki yarin olmaz. Eger olursa gideyjm en azindan birdaha olursa korkmam
gozdeturan Düşük tehlikem varmış progestan verdi vajinadan alicam . Insallah birsey olmaz hic bir ağır iş yapmadım kusarken cok baskı oluyordu resmen ölüyordum sanırım ondan oldu. Eger Rabbim ona dunyada bir rızık vermisse bana tutunur insallah