Dgdmtrk 6.ayıma yeni girdim. 3 gündür biraz yoruldum ev işi felan diye. Akşam da baktım çamaşırımda leke var. Doktora gittim bir şey yok dedi. Çok korktum. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Korkmalı mıym? 😥