gulbhar bence bi sıkıntı yoksa kendini akışına bırakmak lazım çünkü emin ol bebeğin ne zaman doğması gerektiğini çok iyi biliyor elbetteki ağrısı var ama anlık bi durum sonrasında bitiyor sezeryanın sonrasında sıkıntı çekenleri de duydum ama bi sıkıntı olursa sezeryanda bi çözüm yolu tabiki 🙌🏻