Oknsm Valla canim ben bugun gittim doktora 28+3 uz 1121 dedi zayifmis 1 hafta geriden geliyormus moralim cok bozuldu balik yagi verdi bide muz ve sut ic dedi 😔
bhtrolcay Oknsm canım bende doğum yaptım ve benim doktorumda bebeğin ilerden gidiyo dedi oğlum doğduğunda biz dha şişko beklerken zayıf oldğunu gördük 3 kilo doğdu ama öyle kilolu durmuyodu hiç çok şkür sağlıklı ve şimdi kilosunu topladı en önmlisi bu yani demem o ki kiloya hiç takılma o dünyaya glince kilo alıyo bi şeklde ama sağlıklı olmssa skntı herşey kafana takıpta onu üzme annesi
ezggl Oknsm ben birde diyet yapıorm sekerm cıktı kilo verdm hc kilo almdm et,yogurt,süt,yumurta,kuruyemş bebege en cok kilo aldran seylermiş özellikle et
Oknsm ezggl gecmis olsun ben aslinda son bir hafta yememide aksatmistim iyi beslenemedim kendim sucluyum bi nevi bugun kafama dank etti eski duzenime hemen geri donucem et kuruyemis yemeyi falan birakmistim hep dikkat edicem artik
Oknsm bhtrolcay dogru soyluyosunuz dediklerinizede katiliyorum fakat erken dogum riskim var surekli ignelerle ilaclarla bebegi tutmaya calisiyoruz allah korusun erken dogarsa biraz kilolu olsun 😔 ama gene rabbim yasayacak omru yiyecek lokmasi varsa yardim ediyor bi sekil
bhtrolcay Oknsm Rabbim yardımcın olsun canım inşallah sağlığıyla sıhatyile dünyaya gözlerini açar minik kuzu.🤲🏽 İnşallah hayırlı zamanda gelir.🤲🏽 Benimde nacizane tavsiyem süt yumurta peynir yoğurt muz (yeşil mercimek özellikle hatta ) omega olarak balık tüketemessende ceviz fındık bunları devamlı tüketirsende bebişin toplar Rabbim inşallah korusun bebişini.🤲🏽
ezggl Oknsm bende pek yiyemiorm sekerde war bende suyım fazlaydı fitille düşürdk korkuprm yine cogalck diyr bazen dkkt etmiorm yuksek ckıyor sekerim
Oknsm bhtrolcay bu dediklerinizin hepsini uygulicam son 1 haftadir yemeyi icmeyi salmistim resmen dualariniz icin cok tesekkurler
L_yla123 Bnde geçen gün gittim 1031 gram dedi normal dedi zayıf demesi gayet iyi dedi 28+3 tü internettende baktım 28 haftalık bebek kilosu kaç olmalı diye 1 kiloya ulaşıyormuş onun aşşağısındaysa zayıf zaten ama iyi moralini bozma
sevval5481 Merve0945 anladım ya geçen haftalarda gittim 17temmuzda boyunu ve kilosunu sordum şu a n 23 3 teyim ben o zaman gittiğimde 313 gram 21 cm dedi boyu ve kilosu için normal mi o u düşünüyorum boyu ve kilosu b 20. haftada sonra başlıyor muş çocuk bi anda kilo almaya öyle mi bilmiyorum açıkcaıs e kadar doğru normal mi kilosu boyu şu an 23 3 teyim boy ve kilosu u bilmiyorum