Selam kızlar beni biliyorsunuzdur en son doğuramıyorum diye post açmıştım🥰Çok şükür ben de bebeğini kucağına sağ salim alabilmiş bir anneyim artık🧿🙏En başından beri cesaretim olmamasına rağmen,doktorumun isteği ve gazıyla hep normal doğum taraftarı oldum,korkuyordum ama bebeğim için o anı yaşamaya değer diye düşündüm,bu yuzden kendimi hep normal doğuma hazırladım hıkayelerde de hep normal doğum hikaye paylaşımlarını okudum,sezaryene hiç bakmıyordum bile..26 Temmuzda hafıf hafıf sancım baslamıstı cunku 41 haftanın içindeydim.27 Temmuzda eşimle temizlikle yaptık hareket ettim bayağı bir lavaboları felan cifledim,eğilip kalkıyordum açılmam olsun diye ve evet gece sancılarım sık sık gelmeye başladı,on dakıkada bır,yirmi dakikada bir gelıyordu şiddetlıydı bu sefer hissettim bebeğim gelecek dedim eşime.Sancı vurunca belden ve kasıklarımdan vuruyordu.Sonra şiddetlenmeye başladı sancılarım ama aslaa karşılayamayacak şekilde değildi.Yatamıyordum sürekli tuvalete çıktım,birden karnımda pıt diye bişi patladı o sesi hissettim sonra tuvalete gitmek için ayağa kalktım ki birden kanla beraber hafıf bir su boşanmaya başladı ama cok değildi ama kan bayağı geldıı.Eşime dedım nişanım geldı dedim eşim de heyecanla yataktan fırladı😅Sakin ol dedıkce bir sağa bir sola kaçıştı sakin ol dedim çantaları felan hazırlamıstık hemen arabaya goturmesı gerektıgını soyledım.Ben de depend kilot giydım kendımı hazırladım,yengem de bizdeydi üçümüz arabaya bindik hastanenin yolunu tuttuk.Hastaneye girdik sancılar bastırıyordu bir yandan ama asla dayanılmayacak gibi diildi.Dogumhaneye aldılar beni,ebe vardı bir tane benı cataala cıkarıp muayene etti ben o ana kadar hıc alttan muayene edılmemıstım aman Allahım benım ıcın cok kotu bir tecrubeydı,uc kere acıklıgıma baktı ve ben cok şiddetlı bagırdım acı acı,acılmam ıkı cm olmustu nstye bağladı beni ebe sancıların çok güzel ılerlıyor ama sen asla normal doğum yapamazsın dedii,kendini boşuna yorupta acılmanı bekleme dedı tabı benım moralim yerle bir oldu,zaten zar zor oldu normal doğum surecıne kendımı hazırlamam bır anda butun büyü bozuldu,ozel bır hastanedeydım ama ebenın bana yaklaşımı cok kotuydu,eşim ve yengemi cagırdı doğumhaneye.Eşime eşin normal doğum yapamaz sezaryene alınsn dıyıp doktoru aradı megersem doktorum da o gece nobetcıymıs.Yanımda doktorumu aradı ve doktorum biraz beklesin suni sancı verin dayanamazsa amelıyata alırım dedi ama ebe yapamayacagımı söyledı.Doktor tekrar aradı daha fazla acı cekmesın madem ekibi kurun amelıyata hazırlayın dedi,kıyafetlerım cıkarıldı ve sonda takıldı sondada bısey yok endişe etmeyın,Sonra dırek amelıyathaneye indik ama hıc korkmadım bırascık heyecanlandım🥰Orası baya bi soğuktu ama ben hıc etrafa bakmadım,etkılenmemek için..Anestezi doktoru geldı benı konusturdu meslegımı felan sorunca bana bir emirdağ türküsü okur musun dedi ben de okuyamam dedım oku oku dedi okuyamam dıyordum ki iğneyi pat diye belimden vurdu hiçbir şey hissetmedım ve anlamadım alacagın olsun gecmıs olsun deyip gitti😅Ikı dakıka geçmeden bacaklarımda muthıs bır uyuşma oldu alt tarafımı asla hıssetmıyordum sonra doktorum geldı merhaba hoşgeldın hayırlısı boyleymiş deyip basladılar hemen tabi.Hıc abartmıyorum bes dakıka sonra bebeğimi gosterdıler her şey nasıl bu kadar hızlı gelişti anlayamadım😀Sonra bebeğime baktım ama ben acaip halsızdim ağlayamadım bile.Sadece gülümsedim hafıf midem bulanıyor dedım seruma bişiler kattım bulanmıcak artık hemsıre dedi.Icerıde yarım saat kadar kalmışımdır.Her şey bitti hep dua ettim cok şükür bebeğimde de bende de sıkıntı yoktu.Odaya cıkarıldım hemen.Bacaklarım felan uyuşuktu bırşey hissetmıyordum.Bu arada gece 4 bucukta felan doğum yaptım sabah oldu uyusuklugum gecınce yurutcez seni dedıler sanırım sezaryenin en zor olan kısmı buydu ilk ayaga kalkmak benim için bıras acılıydı ama cok değil.Hemen kalktım ve yürüdüm cok şükür,Bugun daha iyiyim bıraz sancım oluyo tabi ki ama olacak o kdar diye düşünüyorum.Size tavsiyem her şeyin hayırlısı olsun hiç dert etmeyin her şey bir şekilde yoluna giriyor🥰🙏Şu depend kılotlar harıka kurtarıcım oldu muhakkak edinin ve cok cok cok su için,hiç dayanılmayacak ve korkacak bısey değilmiş kı ben cok korkar bırıyımdır.Umarım cok uzatmamışımdır hepınıze kolay guzel doğumlar diliyorum🙏🙏😍