Gecen cuma kanama olup acile gitmistim. Normal ultrason ve vajinal ultrason yaptilar. Kan verdim idrar tahlili yaptirdim. Bebegin kalbi atiyor dediler. Kendi doktoruna randevu al dediler. Carsamba gunu randevuyu aldim. Vajinal ultrason la baktilar. Bebegin kalbi atmiyor dediler Iki kez baktilar sonra tekrar rica ettim doktordan karindan bakti kalbi atmiyor dedi. Doktor soyleyince gozyaslarim akti eve geldim hala agliyorum ALlah kimseye boyle aci vermesin. Bebegimi gurbette kaybettim. Turkiyede olsaydim doktorlar kurtarirdi igne veriyorlarmis hap falan bana kimse mudahalede bulunmadi. Allahindan bulsunlar.