Merhaba arkadaşlar doktorum bana bebegimin karın cevresi nin geride oldugunu soyledi devlet hastanesi ne gidiyorum belirli bi doktorum yok benle pek ilgilenmedi sizce ne yapmalıyım dengeli ve düzenli besleniyorum korkulacak birşey var mıdır sizce endişeleniyorum