gozdeturan Smyy06 ben kızım olursa ekin dua 💖 istiyorum çünkü o benim hep duamdı. Bir kızım daha olursa cennet ayza 💖
Smyy06 TugceDmrc @kedilervekaranfil aslında haklısınız ama halasının ismi zeynep rüyamda adını zeynep gördüğüm için hiç aklımda yokken aklıma düştü, içime sindi koymak istedim .Ama halasınında ismi oldugu için ilk isim olarak değil de 2. İsim olarak zeynepi koymak daha iyi olur gibi geldi
RukiyeOzdmr Yaaa birinci isim Zeynep olmalı bence. İki isim de Çok güzel ama ilk isim Zeynep olunca çok daha uyumlu
Smyy06 RukiyeOzdmr teşekkür ederim haklısınız işte halasının adı da zeynep olunca genelde insanlar ilk isimle hitap ediyor ya sadece karısıklık filan olur diğer ismi kullanılmaz diye düşündüm
RukiyeOzdmr Smyy06 bisey olmaz kızzzz. Benim de halamın adı teyzemin adı Rukiye , benim de adım Rukiye 😂 çok hoşumuza gidiyor biliyor musun
Mucizeninannesi1 Bence sadece inci🐥 rüyanızda gördünüz diye o isim olmak zorunda değil içinizden ne geçiyorsa onu koyun sonuçta ömür boyu taşıyacak.
Smyy06 Mucizeninannesi1 rüyamda gördüm diye değil aslında rüyamda gördükten sonra çok hoşuma gitti anlamını filanda öğrenince sevdim içime sindi zeynep ismi
Smyy06 morusevenanne yaa isimlerin anlamlarını araştırırken bende azranın bu anlamını gördüm sırf bu yüzden vazgecmiştim sonra 36. Haftaya girdik daha isim bulamayınca tekrar düşünmeye başladım mecburen 😁
Zeynepnurlu Ama zeynep azra derseniz ve siz sürekli iki ismiyle de çatışırsanız herkesin kulağı daha çok alışacaktır ve herkes zeynepazra diye tek isim gibi kullanacaktır
Zeynepnurlu Smyy06 bi arkadaşımın oğlu adı muhammed yasir ve hiç tek ismiyle çağırdığını duymadım. Anne böyle çağırınca herkes iki ismiyle hitap ediyor tabiki
morusevenanne Smyy06 ben begendiklerimi size yazayım belki hosunuza gider fulya, hazal, ipek, çağla, güneş, ışıl, eylül 😀
DilanDag Smyy06 Azra isminin tek bir anlamı yok üç dört anlamı var bakire kısmını geçin sizde, Mekke’nin diğer ayriyetten ve peygamberlerimizin eşlerine verilen lakap tır Azra ismi
Smyy06 morusevenanne söylediklerinizden ipek ve eylğl hoşuma gidiypr aslımda ama eşim pek beğenmedi onları.teşekkür ederim