Kızlar 7+6 haftalık hamileyim hamileliğimin başlangıcında da olmuştu şimdide iki gündür ara ara devam eden ishalim var. Doktora ilk gittiğimde ishalin hamilelikle ilgisi yok dedi🤔 sizce normal bir durum mu ishal veya kabızlık🥰 bilgilendirmeleriniz için şimdiden teşekkürler sağlık günler dilerim..