Badgirl Arkadaşlar aşılama yaptırdım 7 gün geçti kasığımın altında iğne batıyormuş gibi ara ara bişey sokuyo sizinse başınıza geldimi normal bişey mi
Ys081 Badgirl bende aşılama yaptırdım 9. Günü bitirdik çok şükür bende aşırı göğüs şişmesi ve agrısı var tabi herkeste farklı seyreder tedaviler ilaçlardan olabilir Yada gebelik başlayabilir hayırlısı olsun hakkımızda