Cansel2524
İyi akşamlar. Biraz önce gönderiniz okudum bende kalça çıkıklığı vardı. Hem de iki taraflı bir taraf yüzde 90 diğer taraf yüzde yüzmüş. Bebekken 7.ayında farkedilmiş doktor ameliyat yapalım dediğinde dedem ameliyat değil alçıya aldıracağım demiş ve ben 9 ay boyunca alçıda kalmışım. 16 yaşında parkta düştüğümde ortopediye gittim normal doğum yapabilirsin hiçbir sorunun yok demişlerdi. Hamile kalmadan öncede yine bir ortopediye gittim oda hiçbir sorunun yok rahatlıkla doğum yapabilirsin dedi. Hatta 1 ay önce kendi kadın doğum doktoruma bahsettim doktorum, kalça çıkıklığı geçirip bacağını açamayan var son hafta karar verelim dedi. Eşimin arkadaşının eşinde de aynı sorun varmış hem de iki taraflı kalça çıkıklığı benim gibi kız 2 doğumunu da normal yapmış ve 3 kiloyu geçkin doğurmuş. İnşaAllah bize de normal doğurmak nasip olur. Bende çok istiyorum normal doğum olmasını çünkü sezeryandan korkuyorum.