ssymm sancı dozunu nekadar verdiklerini öğren az veriyorlar açılma olmasın diye anlarsın zaten yarım saat içinde serum etki etmeye başlıyor yavaş yavaş sancı geldikçe ıkın açılman daha hızlı olur sabah a karşı suyum geldi 5. 30da hastaneye yattım 9 a kadar bekledik yok açılman yok yok sancın yok gelen giden hemşire sakın ıkınma sen sezeryan olursun normal ddoğuramazsın dedi 9 da suni sancıyı istedim sancı geldikçe yürüdüm ıkındım çömeldim kalktım 13.32 de doğurdum bebeği ittir aşağıya ıkınırken çenen göğsüne yapışık olsun zorlanırsın yoksa Allah yardımcın olsun 🙏🏻sağlıkla al kucağına inşallah canım