Minikannesi00 Kızlar bebeğim 6 günlük , 3 gündür kaka yapmıyor sizinkler nasıl , sütünü içiyor gazını çıkarıyor keyfi yerinde ama kaka yok
Valendia Minikannesi00 benim kızımda öyleydi merak etme yapar mutlaka 3 gün içinde yapar yani olmazsa bi doktorun sor yinede
Zhrnz Minikannesi00 ilk buyuk tuvaletini yaptiysa ve normale donduyse sorun yok bebekler bazen gunde 5 bazen 3 4 gunde bir yapar 1 hafta 10 gun normal diyor dr lar kabizlik yoksa ama genede icin rahat etsin istersen bi dr gitmende icini rahatlatir
Minikannesi00 Valendia inşallah yapar onu kafaya taktım ya ,ama bi yandanda gazını falan çıkarıyor kabız olsa çıkaramaz diye düşünüyorum
Mekamu Minikannesi00 tamam normaldir keyfi yerindeyse. Bizim doktor 5 gün normal sonra gliserin verebilirsiniz demişti. Biz iki aydır gliserinle yapıyoruz sadece.
Yagmurbegum Minikannesi00 anne sütü alıyorsa normal üç,beş gün yapmaması. Benim kızımda çok sık yapmazdı sağlık ocagında ki hemşire normal demişti anne sütü aldıgı için