Merhabalar. Ben 2. cocuguma 21 haftalik hamileyim ve doktorum benle bebegin kaninin uyusmadigini söylediler bu yuzden 28. haftada igne yapicaklarini söyledir bide dogumdan sonra bi igne yapilacakmis. ilk cocugumda böle bi sorun olmadi ve igne falanda vurmadilar. korkulacak bi durummu bu yardimci olurmusunuz? 🌷🌷🌷