Merve9425 protein ağırlıklı beslenmek bebeğe kilo aldırıyor.Her gün muz ve süt içmek, tansiyon problemi yoksa sade maden suyu içmek, kahvaltıda mutlaka yumurta,peynir gibi şeyler tüketmek,ceviz, fındık,badem içi tüketmek iyi oluyor.Ben 33. haftaya kadar bunlara dikkat etmiştim bebeğim bir hafta ileriye bile geçti gelişim olarak.Sonra doktor fark açılırsa sezaryen doğum olur dediği için azalttım süt,maden suyu,muz,ceviz gibi yiyecekleri 35+4 iken gittiğimde 2650 gram dedi.Şimdi tekrar yiyorum bunları bebek ters olduğu için normal doğum ihtimalin düşüyor dedi çünkü.Ne de olsa sezaryen olacaksa en azından zayıf olmasın kemikleri güçlü olsun diye.Bir de yoğurt çok önemli bir gıda (yazmayı unuttum yukarıda)👍 Sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip olur inşallah 🤲