Gocmnn ben de de taş var ama idrarda kanla gösterdi kendini, ara sıra ağrım oluyor ama taş ağrısına kafa tutan babayiğit benim galiba :) ben çok araştırdım düşmemesi gerekiyor belli büyüklükteki taşı zaten sen düşüremezsin, doğru düzgün bilgi vermemişler sana. Taş küçükse bol bol su iç. Ağrılara dayanamadığjnda en fazla serum verirler maalesef bir ilacı yok